Sunday, September 28, 2008

Bak Kata Anjali....

Selasa, 17 jun 2008... 0220 a.m

Sepanjang hari ini (Isnin) adalah hari yg paling lembap...tawar...sejuk...malas...sengkek...makan ati...serabut...kecewa...sedih...kalut...tak dipedulikan...bebal...lesu...lapar...paling tak membahagiakan.Aku rs Super Hero tahap Spiderman3 + Ironman pun tak ske nk jd Zoe.Sebab endingnya tak bez.

Sejak Anjali menyepi beberapa hari dan kemudian muncul dgn keputusan yg memang aku kalah dengan agregate 2-8.Dia memberitahuku hatinya sudah diberi kpd org lain...tapi..
tapi kenapa ada tapi?? "tapi I sendiri belum betul2 pasti sebab takut salah buat pilihan"
oh come on,Anjali...aku bukan basikal usangmu.

Alaaah...lantak sanelah Zoe.Bukan ade orang nk beli pun.'KOMIK' kau tu..kn?
Seperti kata KAWANKU YG CANTIK ITU (Anjali).....
"mungkin orang takmau terima U sebab U tu kot..."
sebab aku??? sebab aku ape?? sebab aku tak layak utk ape-ape?
aku harap KAWANKU itu akan bgtau sebabnya 1 hari nanti....Aku tunggu,Anjali....

*sampai ke hari ini Anjali masih belum bagitau.

1 comment:

LadaBiru said...

hahhahahaha.....masih belum tau lg kan? padan muka kau!