Sunday, September 28, 2008

Kami masih 'Berkawan'??

10:46 a.m Hari ini Hari Sabtu....

Aku bangun pg tadi dgn cukup sengsara.....Azul demam ni ya...??(bisikku dlm hati) aku masih ingat lagi....
Dia membonceng skuterku....kami bercerita tentang 'magis'....tangan kirinya mencuit2 bahu kiriku...sambil memeluk erat....tiba-tiba.......... chup! pipi kananku diciumnya....aku terus 'terawang-awang'......wallanehhhhh...!mcm menang loteri 14 lion rasenye....sampai kt situ je...

Tulah....mimpi aku malam tadi.ringkas....tp buat aku lbh bermaya (kerana Anjali) hari ini walaupun aku merasakan demam ini akan btambah teruk.

Kelmarin (Khamis)
...tibe2 aku tergerak utk turut serta dengannya membuat medical check-up...aku da lama xmengetahui kondisi anatomiku...tp aku batalkan niat aku. Hari itu sudah memang aku gazetkan hanya utk menemani dia...ke mana aje die mau pergi...ape aje dia mau tau...ape ke bende je yg dia mau buat....asalkan aku dpt berjumpanya.Aku mau tengok dia smp malam.mau tgk wayang...mau makan2...mau sembang2... Lalu aku menolak hal2 lain selain yg berkaitan dengan dia. Tapi kemudian....dia harus pulang...... Dan terus pulang.... dan aku juga harus pulang....tp tak terus pulang..... May be next time....kan? Ya mungkin lain kali...Ya lain kali...

"uhukk...uhukk..!" "adeiihh....kenapa sungguh teruk kesihatan aku hari ini??takkan la awal pulak.ulang tahun ke26 pun lum sempat sambut lg....Ya Allah.Panjangkanlah umurku....Amin..." Ok gua da takleh tahan...gua blah dulu...! Wassalamu...

* aku kembali berkawan dengan Anjali setelah beberapa ketika 'bertapa'.konon2 nk lupekan Anjali.Ceh...!

No comments: